Samarbejdspartnere

Vores samarbejdspartnere

Køb og salg af Vandscooter, Bil, Båd, motor og bådtrailer, og Vandscooter trailer

Både, trailere og motorer

Vi tilbyder service på alle påhængsmotorer samt service på din båd.

Hvad enten du skal have bundmalet eller poleret din båd. Købe en ny kortplotter, eller måske have helt ny båd, så står vi klar med vores team i Kolding.

Både, trailere og motorer

Vores topprofessionelle personale står klar til at hjælpe dig uanset om du skal snakke om køb, service, reparation eller bare har brug for god vejledning. Vores salgsafdeling står altid klar til at hjælpe og vejlede dig til køb af den helt rigtige båd, om det er en ny eller brugt båd du søger. Vi har et stort udvalg af både nye og brugte både, motorer og trailere. Udover at kunne hjælpe med køb af båd, kan vi også hjælpe og vejlede dig til køb af det helt rigtige udstyr og pleje til din båd, motor eller trailer. Ring og få en snak med en af vores sælgere på 75 58 58 11- tast 1

Bådmægler
Yacht Basen blev etableret tilbage i 2008 og er i dag en af de største bådmæglere i Skandinavien med et årligt salg på ca. 200 solgte sejlbåde, motorbåde, daycruisere og mega yachts i alle prisklasser. Yacht Basen har over 100.000 unikke besøgende på yachtbasen.com pr. måned. Vi tilbyder massiv global online markedsføring på alle seriøse platforme for salg af gode brugte både og yachts World Wide, samt internationalt samarbejde om køb og salg af både med stærke bådmæglere i hele Europa. Tøv ikke med at kontakte os, hvis du overvejer at købe eller sælge båd.
Bil

Drømmen er kun et opkald væk

Vi tilbyder alle former for leasing, og er også stærke i ”gammeldags” bilhandel. Butikken i Engesvang er også eksperter i at finde og hjemtage din drømmebil – så drømmen er kun et opkald væk!

Vandscooter og Jetski Kawasaki, Yamaha og SeaDoo

FORHANDLER AF VANDSCOOTER, JETSKI & JETBÅDE

Jetski.dk ApS er eneste aktør i norden, der forhandler alle de anerkendte fabrikater!

Dette bevirker at vi ikke favorisere det ene fabrikat frem for det andet, af skjulte “økonomiske” interesser…

Med vores store viden om de tre fabrikater, kan vi som de eneste i branchen, drage reelle paralleler og rådgive om de yderst relevante forskelle i henhold til kvalitet, specifikationer, egenskaber og priser.

Vi sælger derfor altid lige præcis det fartøj, kunden forelsker sig i.

Se vores store udvalg af produkter i topmenuen.

Vi tilbyder landets største udvalg, et knaldhamrende dygtigt værksted og sælger alt i reservedele og tilbehør til både private og erhverv.

Service og reparation

Service og Reperation

Service og Reperation

Vores værksted står altid klar til rådgivning og reparation af din båd, vores værkstedsteam består af 4 mekanikere og en lærling som alle går 100% ind for at give dig en god service og afhjælpe det problem der nu skulle være. Værkstedet kan være behjælpelige med alt lige fra service af din motor, bundmaling af båden, tilpasning af din trailer, til montering af Garmin eller andet. Vi tilbyder også vinterkonservering og -opbevaring. Vi står klar til at hjælpe året rundt. Ring til vores værksted på 75 58 58 11 – tast 2

Udkørende Service

Service og Reperation af Vandscooter og Jetski, uanset fabrikat

Danmarks eneste Jet niche værksted!

– Op mod 200 fartøjer gennem værkstedet årligt.

– Computer til alle fabrikater og modeller

(til opkobling for diagnose/udlæsning samt nulstilling af fejlkoder).

– Værkstedsmanualer over alle fabrikater og modeller.

– Specialværktøj til alle fabrikater og modeller.

– Branchens største Know how og produkt viden.

– Uddannede autoriserede mekanikere.

– Vore kunder er ligeligt fordelt fra hele landet – køreturen værd.

Vores værksted har rygende travlt med at servicere alle vore kunder med service,

reparation samt vinterkonservering af Jetski/vandscootere og jetbåde

af fabrikaterne Sea-Doo, Yamaha, Kawasaki, Polaris, Honda og Williams jetbåde mfl.

Vi ser frem til at yde dig den samme service.

Endvidere salg af reservedele til alle fabrikater.

Kontakt os på info@jetski.dk eller +45 2179 9940

Forsikring/Sejlerorganisation

Sejlerorganisation
DFU er den organisation, der hjælper dig, hvad enten du er til motor eller sejl. DFU arbejder hele tiden for bedre aftaler og forhold for alle fritidssejlere, og Favoriserer hverken mororbådssejlere, eller sejlbådssejlere. DFU tilbyder oftest en ansvarsforsikring inkluderet i jeres kontingent, på under DKK 300,00 årligt.
Ansvar og Kasko

Topdanmark er Sejlerskolens foretrukne leverandør af vores forsikringer uanset type. Udover vores RIB både, vandscootere og yachts, har vi alle vores erhvervs forsikringer samlet her, og har altid følt os bedre behandlet end vi kunne forvente.

Topdanmark har kunnet matche pris og kvalitet på øvrige udbydere vi har været i kontakt med, og mere til 😊

For de helt rigtige forsikringer til jer, så kontakt, Jens Pedersen fra Topdanmark:

njq@topdanmark.dk, eller på 2220 7352.

Hils gerne fra Sejlerskolen DK i Fredericia og København og få minimum 15% rabat på jeres marine forsikringer, efter bestået kursus.

Andre samarbejdspartnere

Forening

Ønsker du at få mere information på engelsk? Feel free to contact us