Om Sejlerskolen

Sejlerskolen i Fredericia og København udbyder stort set alle kurser, der kræver et certifikat, indenfor fritidssejlads.

Vi arbejder sammen med DFU kompetence center, under Dansk Fritidssejler Union. DFU kompetence center er bemyndiget af Søfartsstyrelsen, til at udbyde og afholde prøver inden for fritidssejlads.

Alle vores instruktører er erfarne sejlere og undervisere.

Vi har nogle få, men i vores optik professionelle og reelle samarbejdspartnere.

Dem anbefaler vi meget gerne til alle besøgende på siden.

Vi har ingen økonomisk interesse i at anbefale vores samarbejdspartnere til jer, men gør det udelukkende fordi det kan være svært at navigere rundt i den ”verden”, der for nogle af jeg måske er helt ny, og meget stor.

Vi anbefaler ingen samarbejdspartnere vi ikke selv anvender, og ikke selv kan stå 100% inde for.

Ønsker du at få mere information på engelsk? Feel free to contact us