Det siger vores kursusdeltagere

Anmeldelser

Super dag i Ishøj Havn I dag, med vores meget søde og dygtige instruktør til Speedbåds kørekort🙂 Kan I skrivende stund ikke huske hendes navn😊 vil klart anbefale dem til andre👍Hilsen Berit og Kurt (Melby)
Stor anbefaling fra mig. Jeg deltog i weekenden i Speedbådscertificering. Her blev jeg med sikker hånd ført gennem både den praktiske og teoretiske del af prøven, af Søren Møller. Søren er meget professionel, samtidig med at han formår at skabe en uformel stemningen, der får skulderen til at falde ned på plads hos os kursister.
Passioneret instruktør og fantastisk stemning. Gjorde det sjovt at lære og var præcis og kompetent. En super dag.
Tog speedbådskørekort hos Fredericia sejlerskole. Kompetente, og instruktør sørgede for at alle var med hele vejen.
Tog mit speedbådscertifikat der d 06-09-2020 Jeg kan absolut anbefale Fredericia Sejlerskole. Blev undervist af to meget kompetente og dygtige instruktører.
Ishøj-kursus 9/8-20.
Hyggeligt, sjovt, seriøst og lærerigt. Søren er ægte passioneret og brænder for at uddanne gode sejlere. Går desuden længere og åbner også for evt. råd og vejledning efter kurset. Kan varmt anbefales.
Meget kompetent og sikkert førte Søren os igennem både sejlads og teori – det var en fornøjelse
Når nu man skulle tilbage på “skolebænken” var det fedt det var hos Fredericia sejlerskole, hos Søren. Han hjalp mig igennem speedbådskort og dulighedsprøven på en måde der gjorde at jeg forstod det, og bestod i første huk.
Godt teoretisk kursusmateriale. Super god oplevelse på vandet på prøvedagen.
Super oplevelse! Søren formår at rette undervisningen individuelt til hver deltager. Jeg var på hold med én som havde sejlet 100 gange før, og jeg selv skulle sejle for første gang- Vi to kursister have to helt forskellige udgangspunkt, men gik begge derfra med ny og særdeles forbedret viden og forståelse for sejlads! Tusind tak og god vind fremover!

Ønsker du at få mere information på engelsk? Feel free to contact us